COMPTE ENRERE per Santiago 2012

diumenge, 1 de juliol del 2012

ETAPA 1. SARRIA - PORTOMARIN

Són les 6 del matí, s'encenen els llums del pavelló i toca aixecar-se, fer motxilles, esmorzar i començar a caminar, que per això hem vingut! Fa fred, som a 9 graus, cal posar alguna capa de roba extra i comencem a caminar. El dia està tapat i fa força humitat. Les primeres pujades fa que comencem a endreçar les samarretes de màniga llarga. Cap a les 9'30 del matí, encara no som a l'equador de l'etapa, tenim la trobada amb en Jaume, el nostre superintendent, i la seva furgo, prenem un suc i mengem fruits secs. Després de 30 min. arranquem cap a Portomarin. En els diferents hostals i bars els nostres pelegrins van segellant la credencial que ens acreditarà com a autèntics pelegrins.
En els darrers quilòmetres apareixen els primers signes de cansament, sobretot per la manca de costum de carregar la motxilla. Cap a les 13 h. arribem a Portomarin, hem trobat lloc a l'albergue del pelegrino municipal, així que després d'instal·larnos anem a dinar, una bona dutxa i tarda lliure per descansar i passejar per la bonica vila de Portomarin. Ara ens tocarà sopar (sopa i butifarra) i a les 23 h. a dormir!

Demà PORTOMARIN - PALAS DE REI. (25 KM)